روی خط

برای آنچه باور دارید، ایستادگی کنید. حتی اگر به معنای تنها ایستادن باشد...

روی خط

برای آنچه باور دارید، ایستادگی کنید. حتی اگر به معنای تنها ایستادن باشد...

روی خط

"اگر کسى در مقابل جوانان ادّعا کند و بگوید نظام اسلامى ما هیچ عیبى ندارد و همان قالبى را که اسلام خواسته، ما پیاده مى‌کنیم،گزاف گفته است. به هیچ وجه اینطور نیست ... اما آنچه که حقیقت است، این است که ما به عنوان مسلمانانى که راهمان را شناخته ایم، تصمیم خود را گرفته‌ایم و نیروى خود را براى این راه گذاشته‌ایم؛ با همه وجود در این راه حرکت مى‌کنیم و ادامه خواهیم داد."
امام خامنه ای

بایگانی
آخرین مطالب

بیانیه 1

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۵۵ ب.ظ

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بصیرت این است که شما بدانید با چه کسی طرفید، بدانید او درباره شما چه فکری دارد. بدانید اگر چشم خودتان را بستید و فکر نکردید، ضربه خواهید خورد؛ این «بصیرت» است. امام خامنه ای مدظلله العالی

در این مجال با توجه به اوضاع کنونی کشور در ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و همچنین با مشاهده نارضایتی مردم کشورمان از وضع موجود در همه این ابعاد بخصوص در زمینه اقتصادی که سبب ایجاد و شکل گیری تظاهرات مختلف در چندین نقطه از کشور گردیده، بر آن شدم تا مطالبی را جهت آگاهی و استحضار عموم ملت و همچنین تذکراتی را خطاب به مسئولین اجرایی کشور بیان نمایم. ایجاد این نارضایتی ها ریشه در یکی دو روز یا یکی دو هفته اخیر ندارد، بلکه به مدتها قبل بازمیگردد.

قبل از شکل گیری دولت دوازدهم و در جریان تبلیغات انتخاباتی، تیم آقای روحانی و شخص ایشان وعدههایی از اساس پوچ، غیرواقعی، غیرعملی و فریبنده را در دستور کار خود قرار دادند. اینکه این وعدهها چنین ویژگیهایی داشت از همان ابتدا نهان بود اما وی با ترفند رقیبهراسی و ساختن چهره دیو مانند از رقبا برای مردم و همچنین با سر دادن شعارهایی که از دل و جان اصلاح طلبان برآمده و در تحقق آنها همیشه فلج بودهاند همچون «آزادی»، «ارتباط و تعامل با آمریکا»، «حقوق زنان»، «آشتی ملی» و از این دست شعارها ، ذهن مردم را یکبار دیگر از عملکرد، شخصیت و گذشته خود و یارانش دور کرد و عده ای ساده اندیش (همان 23میلیون رأی دهندگان به وی)، ایشان را برای 4سال دیگر برای کرسی ریاست جمهوی برگزیدند.

چندی نگذشت که تب و تاب انتخابات، شور و هیجان، شعارهای رنگین و غرضدار و تهمتهای بیملاحظه و دروغپراکنیها و وعدههای توخالی به اتمام رسید و مردم دوباره روند عادی زندگی خویش را از سر گرفتند و کماکان نه تنها تغییر محسوسی در بهبود روند معیشتی خویش ملاحظه نکردند، بلکه روزبهروز اوضاع اقتصادیشان وخیمتر هم میشد که تا هماکنون ادامه دارد.

همین افراد از سرِذوق رأی داده عموماً مخالفخوانِ نظام، به این دلیل که هدف اصلی خود از شرکت در انتخابات را گم کرده و دلخوش به کارناوالهای پوچ و اساساً طراحی شده ضدانقلاب شدند، حالا غالبشان از وضع موجود ناراضیاند. مگر نفرمود علی علیه السلام که هر کس به کار غیر مهم بپردازد، کار مهمتر را تباه ساخته است؟؟ این عاقبت چنین افرادی است. اما؛ امروز مشکلات فقط گریبانگیر آنان نیست و عموم ملت ایران اسلامی را درگیر خودش کرده است.

در هفته های اخیر و بخصوص با گرانیهای بوجود آمده و اعلام رسمی آنها از طرف دولت و انتشار بودجه97 ،در گوشه و کنار کشور، در مراودات مردم کوچه و بازار و در گفتگوهای اقشار مختلف، نارضایتی به وضوح چهره خود را نشان داد. البته در این میان عدهای که همیشه منافع شخصی خود را مدنظر دارند، باز هم این اغراض و منافع پست و حقیرشان را دستمایه اعتراض به روند اجرایی کشور کرده و با راهانداختن کمپینهایی همچون # پشیمانیم نارضایتی خود را به گوش مردم و مسئولین رساندند. بدانید که این افراد که غالباً از قشر هنرمند بودند به هیچوجه نگران اوضاع نابسامان مردم نبوده و نیستند و تنها به دلیل ترسِ ازدست دادن محبوبیت خیالیِ خود در بین مردم دست به این اعتراضات زدند. برای اثبات این ادعا همین بس که اعتراض آنها فقط جایی مشاهده شد که عوارض خروج کشور را گران کردند، و هنگامی که اقلام مصرفی مردم همچون مرغ، لبنیات و غیره گران شد آنها هیچ عکس العملی از خود نشان ندادند. اینها معلوم الحالند...

اما بدیهی است زمانی که مطالبات به حق مردم از طرف مسئولین پاسخ داده نشود، مردم درصدد احقاق حق خویش برمی آیند و یکی از راه های رسیدن به این مطالباتشان همین تجمعات است که چند روزی است در کشور به راه افتاده.در این برهه از زمان، مسئولین و متولیان امر که رهبری معظم خطاب به آنان صراحتاً فرمود باید پاسخگو باشید، به جای پاسخگویی درباره عملکرد ضغیفشان، با وقاحت تمام و با دروغهای آشکار بازهم شروع به عوامفریبی میکنند و بهانه های واهی می آورند و دیگران را مقصر میدانند.

سخنگوی دولت چندی پیش از رشد اقتصادی چشمگیر کشور و از حذف یارانه 30میلیون نفر خبر داد و معاون اول ریاست جمهور از ایجاد بیش از 600هزار شغل در نیمه ابتدایی سال خبرداد و خطاب به معترضان مشهد گفت دودش به چشم خودتان و مسببان آن خواهد رفت. آیا معنای پاسخگویی این است؟؟؟؟

این کارها مردم را عصبانی و جری تر کرده است. در این بحبوحه مشکلات اقتصادی، اوج گرفتن اختلافات طیف احمدی نژاد و جدال آشکارش با قوه قضاییه نیز فضا را غبارآلودتر کرده و زمینه را برای فتنه های جدید فراهم نموده است که امیدواریم ایشان به مسیر ولایت که تنها مسیر الهی است بازگردد.

اما سناریو چیست؟

سناریوی از پیش طراحی شده دولت و غربگرایان و همراهی و پشتیبانی ایالات متحده، از پیش از انتخابات بر همگان مبرهن و آشکار بود، اما دولت با طرح مطالب فوق الذکر ذهن مردم را از این مهم دور کرد تا بتواند بار دیگر رأی بیاورد و مردم و بخصوص حامیان دولت امروز چوب همین غفلت و بیتوجهی را میخورند.

غربگرایان و نوکران استکبارجهانی و دیگر طراحان خبیث داخلی و خارجی به خوبی میدانند که ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران بیدار است و همانگونه که در 39سال گذشته هیچگاه و تحت تأثیر هیچ شرایطی ولی امر خود را تنها نگذاشتهاند، امروز هم پشت سر رهبر خود محکم و استوار ایستادهاند. بدانند که آحاد ملت از طراحی آنها مبنی بر رساندن فشار و سختی اقتصادی به بالاترین حد و کشیدن مردم به کف خیابانها به منظور وادار کردن رهبری و تسلیم شدن در برابر خواسته های نامشروعشان که در رأس آن ارتباط همه جانبه با آمریکای جنایتکار است و همچنین مذاکره درباره مسائل مهم کشوری از جمله موشکی، آگاهند و به هیچوجه نخواهند پذیرفت که عدهای چهره دولت های خبیث و جنایتکار آمریکا، انگلیس و دیگر نوکرانشان را بزک کنند. انشاالله این آرزوها را همچون دوستانشان به گور خواهند برد. بدانند به توفیق الهی این طراحیها به نفع آنها پایان نخواهد پذیرفت و همانطور که امام جامعه فرمود به فضل الهی همه در این مرحله و مراحل دیگر، دشمنان خودمان را، آمریکای جنایتکار و همدستان آمریکا را زمین گیر خواهیم کرد.

مردم عزیز به خصوص معترضین به اوضاع اقتصادی هوشیار باشند و از مکر و حیله دشمنان قسمخورده غافل نشوند. سوءاستفاده دشمن در طول عمر نظام همیشه جلوی چشم مردم بوده و هست و بر کسی پوشیده نیست و تمامی هم نخواهد داشت. شعارهای داده شده در تجمعات به خوبی سوءاستفاده دشمن را نشان می دهد. مردمی که به جهت نارضایتی از اوضاع نابسامان اقتصادی، گرانی، رکود، بیکاری و غیره به خیابانها آمده اند، گاهاً تحت تأثیر عدهای ضد انقلاب که همگی شناسایی شده اند و برنامه های ازقبل طراحی شده آنها قرارگرفته و شعارهایشان رنگ و بوی سیاسی گرفته است. شعارهایی که به وضوح تبلیغ و محل نشر آنها را میتوان دید و آن هم جایی نیست جز شبکه های ضدانقلاب همچون VOA،BBCفارسی،آمدنیوز، کلمه، من و تو و غیره و شبکه های خبری عربستان سعودی کودک کش. ملت حواسش به روش مطالبه و نوع احقاق حق و نیز شعارهایش باشد.

انقلاب اسلامی همیشه و در همه صحنهها به کمک مسئولین خَدوم و انقلابیاش چون قاسم سلیمانیها، کار خود را به خوبی انجام داده و میدهد، این جمهوری اسلامی است که برخی مسئولینش خدمت به مردم را فراموش کرده و تنها مسیر چپاول بیت المال و ایجاد فاصله طبقاتی را پیش گرفته اند. مطالبه و مطالبه گری همیشه و در همه حال خوب بوده و منجر به شفاف-سازی و در نهایت خدمت صادقانه و راستین میشود، اما حواسمان باشد مطالبه باید به حق و در مسیر الهی و قانونی باشد و قطعاً خداوند مطالبهگران به حق را یاری خواهد کرد.

باید ببینیم با حرفها و شعارهایمان دل چه کسانی را شاد و دل چه کسانی را خون میکنیم؟ مگر نه این است که دائماً دشمنان نظام، رئیس جمهور ایالات متحده، وزیر اطلاعات، کاندیدای شکستخوردهشان، عربستان جنایتکار، انگلیس و غیره در حمایت از اغتشاشگران و مردم به خیابان آمده شروع به توئیت کردن هستند؟ اینها همان هایی نیستند که چندی پیش ملت ایران را وحشی، تروریسم و ضد انسانیت نامیدند؟ حال کاری نکنیم که آنها را خوشحال کرده و دل امت اسلامی و رهبری را خون کند. این شعارهای ساختارشکنانه و فحاشی به دین، مصداق دشمن شاد کردن نیست؟ آیا ناجی حل مشکلات اقتصادی کشور، دشمنانمان هستند؟ باید دقت کرد!!!

مسئولین بدانند اقشار مختلف مردم و پایبند به نظام جمهوری اسلامی در کنار یکدیگر به مطالبه به حق خویش در مسیر قانونی و نه از مسیر تخریب اموال عمومی و طراحی شده از طرف دشمنان، پیگیری خواهند کرد، باشد تا مسئولین خائن و ناپاک از مسئولین پاک و خدوم جدا گردند و خدمتگزاران به انقلاب، ملت و رهبری در مسیر درست به حرکت خود ادامه دهند.

اما باید اشارهای هم به عملکرد ضعیف و یا شاید بتوان گفت خطای راهبردی صداوسیما داشته کرد که به جای اینکه تریبون مردم باشد وبرای طرح مسائل و مشکلاتشان ایجاد فضا و بستر سازی کند، فقط بصورت یکطرفه صحبتهای مسئولین را منعکس کرده و با سانسور و عدم پخش نارضایتی مردم در روزهای ابتدایی، دست دشمن را برای سوءاستفاده از این فضا باز نگه داشت.

صداوسیما باید مسئولین را بخواهد و آنها را بابت وضع بوجود آمده سوال و جواب کند و همچنین باید به میان مردم برود و با بسترسازی و ایجاد تریبونهای عمومی اجازه طرح مشکلات و اظهارنظر به آنها بدهد، نه اینکه مدتها این مسائل را بداند و بنشیند و نظارهگر باشد. نکند این بار هم عدهای کجفهم باز هم این غفلت و سیاست صداوسیما را به مصلحت نظام می دانند؟!

تقاضا داریم این عده به جای طرح مسائل در جلسات خصوصیشان در حد اقتضا و امکان مردم را در جریان امور بگذارند تا از روند کار نظام مطلع باشند و سردرگم و بلاتکلیف نباشند. امید است طرح این دغدغهها که هر روز در سراسر کشور به دست دلسوزان نظام و ملت در حال نشر است و در اختیار افکار عمومی قرار میگیرد، زمینه اصلاح برخی امور، قوانین، رفتارها و عملکردها گردد و مسئولین را به پاسخگویی در برابر ملت وادار نماید تا دیگر شاهد چنین اوضاعی نباشیم.

.

لَوْ خَرَجُوا فِیکُمْ مَا زَادُوکُمْ إِلَّا خَبَالًا وَلَأَوْضَعُوا خِلَالَکُمْ یَبْغُونَکُمُ الْفِتْنَةَ وَفِیکُمْ سَمَّاعُونَ لَهُمْ ۗ وَاللَّهُ عَلِیمٌ بِالظَّالِمِینَ/توبه47

-اگر این منافق مردم هم در میان شما مؤمنان بیرون می‌آمدند جز خیانت و مکر در سپاه شما چیزی نمی‌افزودند و هر چه می‌توانستند در کار شما اخلال و خرابی می‌کردند، برای شما از هر سو در جستجوی فتنه برمی‌آمدند، و هم در میان لشکر شما از آنان جاسوسهایی وجود دارد، و خدا به احوال ظالمان داناست...

96/10/06

والسلام/.

  • محمدحسین صفاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی