روی خط

برای آنچه باور دارید، ایستادگی کنید. حتی اگر به معنای تنها ایستادن باشد...

روی خط

برای آنچه باور دارید، ایستادگی کنید. حتی اگر به معنای تنها ایستادن باشد...

روی خط

"اگر کسى در مقابل جوانان ادّعا کند و بگوید نظام اسلامى ما هیچ عیبى ندارد و همان قالبى را که اسلام خواسته، ما پیاده مى‌کنیم،گزاف گفته است. به هیچ وجه اینطور نیست ... اما آنچه که حقیقت است، این است که ما به عنوان مسلمانانى که راهمان را شناخته ایم، تصمیم خود را گرفته‌ایم و نیروى خود را براى این راه گذاشته‌ایم؛ با همه وجود در این راه حرکت مى‌کنیم و ادامه خواهیم داد."
امام خامنه ای

بایگانی
آخرین مطالب

شب های آشوب...

پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ب.ظ
شرم باد! 
مگر میشود حوادث و اتفاقات این شبها هر چند پراکنده و کوچک را دید و سکوت کرد و نظاره گر بود؟
مگر میشود داعشی های داخلی تمام مقدسات یک ملت را لگدمال کنند، اموال عمومی را تخریب کنند، مردم بی گناه را بکشند، ترس به جان زنان و کودکان بیندازند، و عده ای سکوت کنند؟ 
شرم بر مردمی که وقتی کاندیدای محبوبشان رای می آورد و خوشحالند آشوب و اغتشاش به راه می اندازند و وقتی هم که از اوضاع بوجود آمده توسط منتخبین خودشان ناراضی اند آشوب میکنند. 
مگر میشود بگویی جانم فدای ایران و پرچم ایران را آتش بزنی؟؟؟؟؟
اینها ایرانی اند اما تکفیری و دست نشانده...
شما را چه میشود؟ این اوضاع نتیجه انتخاب خودتان است. چرا به جان مردم افتاده و اموال مردم و بیت المال را به آتش میکشید؟ چرا مقدسات مردم را هتک میکنید؟
این عمر کوتاه و دنیای پر زرق و برقش تمام خواهد شد. گرچه مجازات خواهید شد همینجا اما ؛ وای بر عاقبت و عذاب الهی که در انتظار شماست... 
تا جان به بدن داریم، ما پیرو این راهیم...
.
یا حسین (ع)
  • محمدحسین صفاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی